Dag #10 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu Dag #10 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu

Dag #10

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag had ik een geniale lunch met crispy chicken rijst en wat sla en de meest pittige chilie die de mens ooit heeft gezien. Ik stak de vier puntjes van mijn vork in deze saus waardoor er nog geen millimeter saus aan de puntjes zat, en kon vervolgens 2 minuten niet praten toen ik met deze vork een komkommer at. Na de lunch hadden we presentaties van mensen van de afdeling Natuurkunde, wat mij erg opviel was de wijze van presenteren en klappen. Mensen presenteren hier niet richting het publiek en kijken eigenlijk alleen maar naar de projectie van het beeld op de muur. En als iemand zijn presentatie heeft gegeven wordt er geklapt maar dit is heel zacht en duurt letterlijk niet langer dan 1 seconde. Toen ik thuis kwam ben ik vrijwel meteen in slaap gevallen en werd ik twee uur later wakker, toen ben ik maar wat gaan facetimen en skypen. Als avond eten hebben we een paar broodjes op. We hebben gezien dat de KFC hier een bezorg dienst heeft dus daar gaan we zeker gebruik van maken binnenkort. Nu snel richting bed want morgen lange dag op werk en daarna naar DASH!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2014

dag #19?? ik ben de tel kwijt

23 September 2014

dag #14

21 September 2014

Dag #11-13

18 September 2014

Dag #10

17 September 2014

dag #9

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 4837

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: