Dag #4 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu Dag #4 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu

Dag #4

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag na een beetje uitgeslapen te hebben zijn we richting een supermarkt gegaan. Onze kamer genoot had ons verteld waar deze zat, Richard nog gered van het drinken van koffie met noten erin (hij is allergisch). Beetje wasmiddel gekocht en nog wat vreemde veel te zoete appelsap. Even wat ontbijt gehaald bij een bakker achtig iets, ik had een sugar ring (een 6 hoekige donut) en een broodje tonijn en tomaat. Terug naar huis gegaan met de bus. Na 2 uurtjes richting NUS gegaan, nog even een simkaart geregeld hier (nog geen idee wat mijn nummer is). Weer een rondleiding gehad bij NUS nu op het chemie lab, hier zijn een aantal projecten waar we bij kunnen gaan mee lopen. Hele interessante projecten waaraan gewerkt wordt. Nog wat noodles met uhmmm vlees?? op het was in ieder geval erg lekker. Weer thuis aangekomen viel ik al snel in slaap en werd 4 uur later wakker. Nog even wat Yu Xiang (geen idee wat het was) gehaald en op de kamer op gegeten. We gaan vandaag rustig aan doen en morgen lekker kaarten voor Dash Berlin afhalen, en een beetje shoppen. WEEKEND :D!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2014

dag #19?? ik ben de tel kwijt

23 September 2014

dag #14

21 September 2014

Dag #11-13

18 September 2014

Dag #10

17 September 2014

dag #9

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 4849

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: