Dag #11-13 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu Dag #11-13 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu

Dag #11-13

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg

21 September 2014 | Singapore, Singapore

Om even weer bij te komen doe ik 3 dagen in 1! Vrijdag was het werk redelijk vermoeiend, gelukkig ging de dag snel voorbij en hadden wij de beste lunch tot nu toe Koreanse keuken GE-NI-AAL. Na het werk nog even gegeten bij de uni Curry Noodles ook heerlijk. Toen we thuis kwamen zijn wij snel nog even gaan slapen. Rond een uur of 10 zijn we richting Club Zouk gegaan. Omdat we onze kaartjes al hadden opgehaald waren we zo binnen. De club zelf was nog niet open maar de lounge wel, hier hebben we wat rum cola’s gedronken. Om 11 uur ging de club zelf open. Zo iets moeten we ook in Nederland zo vet! 2 verdiepingen echt heel groot. Om een uur of 1 zou Dash Berlin gaan draaien, eerst nog dj Hong (was niet slecht). Om een uur of 12 zie ik een meisje voor mij om vallen, dus help haar overeind en ze zakt meteen weer in, ze leek wel bewusteloos. Haar vriendin wist niet wat er aan de hand was, dus heb ik haar opgetild en naar een security man gedragen. Ik achter de security man aan met haar vriendin achter mij richting buiten. Toen ik haar buiten had neergezet en er meer security bij was heb ik haar bij haar vriendin achtergelaten en ben ik zelf weer richting de dans vloer gegaan. Dat was wel even schrikken zeg… Om 10 over 1 begon Dash Berlin, hij bleef maar door gaan! Na een uurtje dachten Richard en ik, hij zal zowel klaar zijn. Maar nee hoor uit eindelijk heeft hij 3 uur en een kwartier gedraaid. Toen kregen we ook nog te horen dat hij een meet en greet deed met IEDEREEEN die daar maar zin in had. Wij meteen richting die ruimte. Man man man wat een lange rij. Achter ons stond een stelletje dat elkaar 4 jaar geleden had ontmoet bij een dash berlin concert en nu 1 week geleden getrouwd was. We raakte met hun aan de praat en gaan binnenkort een keer een drankje met hun drinken! Zo leer je nog eens mensen kennen. De manager van Dash Berlin herkende hun omdat zij al velen malen contact hadden gehad met Dash Berlin. Na ongeveer 1,5 uur nog 4 mensen voor ons zag de manager van Dash mijn shirt (WE ARE shirt van Dash Berlin) en zei in het engels Nice shirt. Dus ik zeg ja en ook nog uit Nederland, nou toen begon die een heel gesprek met ons over wat we hier deden, oo en waar studeren jullie dan etc. Vervolgens komen we bij dash aan en zegt zijn manager tegen hem twee heren uit Nederland. Dash meteen Ooo super vet! En ook nog met mijn shirt! Nou je bent waarschijnlijk de enige Nederlander met zo’n shirt. Waar kom je vandaan man? Den bosch, ooo vet ik kom uit Helmond oorspronkelijk. Dus ik zeg ja die kerel (wijst naar Richard) komt uit Helmond. DA MINDE NIET zegt ie. Geniaal, we kregen echt duidelijk veel meer tijd dan de rest van de mensen. We hebben bijna 10 minuten met hem staan ouwehoeren. Ik zei tegen hem dat hij maar iets meer naar nederland moet komen. Dat wou die graag maar hij had het idee dat maar weinig mensen in Nederland zijn hem kennen. Waarop ik meteen zei nou ik ken zo een groep mensen die je geweldig vinden. Ik vroeg hem of hij mijn shirt voor Joost mijn broer wou signeren want ik zei dat hij ook zijn favorieten dj was en dat hij enorm baalde dat hij er niet bij kon zijn. Dus nu heb ik een Dash Berlin shirt met daarop Voor Joost Dash Berlin! Hoe vet is dat. Richard en ik kregen allebei Dash Berlin armbandjes (die dus niet te koop zijn) hij zei nog een voor jou en een voor je broer en doe hem de groeten. Wat een super aardige kerel! Echt gewoon slap staan ouwehoeren met die vent. Hij noemde richard nog een kattenmepper (helmonder) echt geniaal. Nadat we daar klaar waren hebben we een taxi naar huis gepakt (5 euro). Om 6 uur waren we dan eindelijk thuis en zijn we gaan slapen. De volgende dag zijn we alleen even boodschappen gaan doen om een uur of 4 en hebben we voor de rest van de dag helemaal niets gedaan. Vandaag zijn we naar een hele lange winkelstraat geweest Orchard Road. Allemaal dure winkels super vette auto’s noem het maar op. Bij Wendy’s gegeten… nou dat doe ik ook nooit meer, gadver. Nog even de Iphone 6 en 6+ in mijn handen gehouden en ik ben eruit het wor een 6+ maar nog eventjes wachten! Toen weer richting huis gegaan en ben ik nog even wezen hardlopen, wel wennen in deze hitte. Nu vroeg slapen want morgen ochtend vroeg gaan we weer naar stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2014

dag #19?? ik ben de tel kwijt

23 September 2014

dag #14

21 September 2014

Dag #11-13

18 September 2014

Dag #10

17 September 2014

dag #9

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 4827

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: