dag #9 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu dag #9 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu

dag #9

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg

17 September 2014 | Singapore, Singapore

Weer een dag vol met lezen lezen lezen… Met de lunch had Richard zin in frietjes, dus wij opzoek naar friet! Toen we het gevonden hadden konden we kiezen uit kip varkens vlees of lam. Allebei voor de kip gegaan en nog wat coleslaw. Het hete the best western kitchen.. dat viel dan wel weer mee. Ik nog een fruitshake met guave sour sop op. Sour sop is een of andere fruit soort die hier verbouwd wordt, het smaakt best wel goed. Na het werk zijn we de kaartjes voor Dash Berlin gaan ophalen! Heel erg veel zin in vrijdag avond!!! Die club is maar 6 busstops van ons vandaan. Op de terug weg hebben we chicken and rice salad gehaald, lekker makkelijk. Ik ben nog even wezen sporten vanavond. Voor de rest kan ik niet wachten tot het weekend begint want ik word helemaal gek van de gelees. Morgen ook een vergadering van de natuurkunde afdeling waar iedereen samen komt om te bespreken waar iedereen mee bezig is, dit is wel heel interessant.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2014

dag #19?? ik ben de tel kwijt

23 September 2014

dag #14

21 September 2014

Dag #11-13

18 September 2014

Dag #10

17 September 2014

dag #9

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 4821

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: