dag #9 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu dag #9 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu

dag #9

Door: Bart

17 September 2014 | Singapore, Singapore

Weer een dag vol met lezen lezen lezen… Met de lunch had Richard zin in frietjes, dus wij opzoek naar friet! Toen we het gevonden hadden konden we kiezen uit kip varkens vlees of lam. Allebei voor de kip gegaan en nog wat coleslaw. Het hete the best western kitchen.. dat viel dan wel weer mee. Ik nog een fruitshake met guave sour sop op. Sour sop is een of andere fruit soort die hier verbouwd wordt, het smaakt best wel goed. Na het werk zijn we de kaartjes voor Dash Berlin gaan ophalen! Heel erg veel zin in vrijdag avond!!! Die club is maar 6 busstops van ons vandaan. Op de terug weg hebben we chicken and rice salad gehaald, lekker makkelijk. Ik ben nog even wezen sporten vanavond. Voor de rest kan ik niet wachten tot het weekend begint want ik word helemaal gek van de gelees. Morgen ook een vergadering van de natuurkunde afdeling waar iedereen samen komt om te bespreken waar iedereen mee bezig is, dit is wel heel interessant.