dag #1 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu dag #1 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bartaapje - WaarBenJij.nu

dag #1

Door: Bart

09 September 2014 | Singapore, Singapore

Nou na 2 dagen reizen, een defecte vliegtuig motor, hotel in Londen en een korte nacht in het vliegtuig zijn wij dan nu in onze kamer. Was wel even wennen na dat 5 sterren hotel in Londen… Nadat we bedegoed geregeld hadden en we wat water zijn wezen halen bij de supermarkt tegenover onze hostel zijn we maar “even” gaan slapen. Rond een uur of 8 zijn we opzoek gegaan naar wat te eten! We hadden allebij een Chicken Salad, lekker simpel kip, rijst en een beetje sla. Wij besteld dus ik vraag aan Richard: uhmmm… hoe zit dat hier met fooi? Geen idee zegt Richard. Dus wij geven fooi en die man snapte er helemaal niets van! Net even gegoogled en het is dus niet normaal om fooi te geven hier. Nu nog even beetje rond kijken hier op het terrein en dan vroeg slapen. Morgen moet er veel gedaan worden!